Svetujemo vam, da pred uporabo naše spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja. V kolikor boste nadaljevali z nakupom v spletni trgovini nameme pomeni, da ste seznanjeni in se strinjate s celotnimi splošnimi pogoji poslovanja. Podjetje Nastja Hriberšek s.p., si pridržuje pravico do spremembe pogojev v spletni trgovini nameme. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete pogoje poslovanja.
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine in podatki o ponudniku
Splošni pogoji spletne trgovine nameme so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Spletna trgovina nameme je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje Nastja Hriberšek s.p., v nadaljevanju ponudnik/trgovina/nameme. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ki ga sam določi v svojem profilu, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine nameme, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
S spletno trgovino nameme upravlja podjetje:
Nastja Hriberšek s.p.
Parižlje 39a
3314 Braslovče
Slovenija
Davčna številka: 67652883
TRR: SI56 0400 0027 6273 207, odprt pri Nova KBM, d.d.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka).
- Kontaktne podatke (e-pošta, telefon).
- Bistvene značilnosti blaga (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami), ter rok veljavnosti tega podatka.
- Dostopnost izdelkov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku).
- Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (ter način, kraj in rok dostave).
- Vse cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka.
- Način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka.
- Časovno veljavnost ponudbe.
- Rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen).
- Pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Vrste uporabnikov
Z enkratnim vpisom v spletno trgovino nameme prek elektronske pošte postane obiskovalec član spletne trgovine nameme. Tako član (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobi pravico do nakupa v spletni trgovini nameme. Ob registraciji v spletno trgovino nameme pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana nameme nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa. Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@nameme.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.
Naročanje
Naročanje poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščeni v kategorijah.
Naročanje v naši spletni trgovini je varno in enostavno.
Do nakupa v trgovini nameme pridete v petih korakih: izberete izdelek oz. izdelke in jih dodate v košarico, pregledate nakupovalno košarico, vpišete svoje podatke za račun in dostavo, izberete način dostave in plačila, ter potrdite naročilo. Izbrano blago vam nato v najkrajšem možnem času dostavimo na izbrani naslov.
S pomikom na ikono Košarica, se vam prikaže seznam izdelkov, ki so dodani v košarico. S klikom na gumb Prikaži košarico, si lahko ogledate izdelke v košarici in skupni znesek naročila (brez stroškov dostave), tu lahko v polje Koda kupona vnesete kodo za popust in kliknete VNESI KUPON. S klikom na Zaključek nakupa ali Na blagajno, se pomaknete na zadnji korak do zaključka naročila. Najprej vpišete podatke plačnika (ime, priimek, izberete državo, vpišete ulico, poštno številko, mesto, telefon in e-poštni naslov). Nato izberete, ali želite dostavo na drugi naslov, če tega ne želite bodo izdelki dostavljeni na naslov, ki bo na računu. V polje za Opombe naročila lahko vpišete svoje opombe. Pod zavihkom Vaše naročilo izberete še način dostave in način plačila. S strinjanjem z našimi pogoji poslovanja, zaključite nakup s klikom na gumb KUPITE SEDAJ.
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec v najkrajšem možnem času o tem ponudnika obvestiti na e-mail naslov info@nameme.si, kjer mora navesti tudi številko nakupa, ki je omenjena v elektronskem sporočilu o nakupu (v kolikor je naročilo že zaključeno in odposlano, spremembe le-tega niso več možne).
Po oddaji naročila boste po elektronski pošti prejeli obvestilo “Vaše nameme naročilo z dne…”, s katerim potrjujemo prejem naročila v čakalno vrsto. Običajno prejmete elektronsko obvestilo v 5 minutah, lahko pa se to časovno podaljša zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev. V nameme administraciji so na spletni strani nameme.si vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Administracija naročilo pregleda in preveri dobavljivost naročenih artiklov.
Po oddaji naročila
Nameme si pridržuje pravico do zavrnitve naročila v primeru, da artikla ni več na zalogi ali očitno napačnih cen, ki lahko nastanejo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih, o čemer vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času. V primeru nejasnosti, preverjanja podatkov ali zagotavljanja pravilne dobave vas lahko pokličemo na telefonsko številko, ki ste jo vnesli ob oddaji naročila.
Blago bomo pripravili v dogovorjenem roku in poslali na vaš naslov. O tem boste tudi obveščeni, na elektronski naslov vam bomo poslali obvestilo “Vaše nameme naročilo je zaključeno”. V primeru, da ste naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš elektronski naslov.
Prek elektronske pošte se kupca lahko tudi sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči na info@nameme.si ali po telefonu, da bo artikel odstranil iz naročila. Nameme vrne kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca – ali odpremi in dobavi ali pa celotno naročilo stornira.
Nameme v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti ali SMS sporočilu obvesti kupca. Nameme v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. SMS sporočil, ki so odgovor na obvestilo o pripravi in odpremi pošiljke s strani kurirja (Pošta Slovenije) Nameme ne prejme, zato kupce prosimo, da na SMS sporočila ne odgovarjajo, ampak se na nas obnejo preko navedenih kontaktov (e-mail in telefon).
V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti po e-mailu na naslov info@nameme.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Cene veljajo do spremembe in jih lahko ponudnik spremeni brez predhodnega obvestila. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. V nasprotnem primeru si podjetje Nastja Hriberšek s.p. prislužuje pravico odstopa od kupoprodajne pogodbe, ter stranki vrne plačano kupnino. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku nameme in je dostopna kupcu. Pogodbe se na strani www.nameme.si sklepajo zgolj v slovenskem jeziku.
Podjetje Nastja Hriberšek s.p., ne odgovarja za morebitne napake (slovnične, tipkarske in druge) v povezavi s ceno artiklov. V primeru morebitnih napak, bo stranka obveščena.
Načini plačila
V spletni prodajalni so omogočeni naslednji načini plačila:
- Plačilo po povzetju* z gotovino ali kartico ob prevzemu.
- Plačilo po predračunu** (predračun boste prejeli po e-pošti), rok plačila predračuna je pet (5) dni. Po poteku roka za plačilo, ponudnik več ne jamči rezervacije za naročene izdelke.
- Plačilo s plačilnimi karticami poteka preko plačilnega sistema Stripe. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku podjetja, tako da je vaša varnost 100% zagotovljena. Stripe zagotavlja maksimalno varnost transakcije. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Plačevanje je mogoče z naslednjimi karticami: Mastercard, Visa in Maestro (če plačnikova plačilna kartica Maestro to omogoča).
- Plačilo s PayPal-om, ki omogoča varno plačevanje za uporabnike njihovega sistema oz. imetnike PayPal uporabniškega računa. Plačilni sistem PayPal velja za enega najbolj varnih plačilnih sistemov na svetu.
*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun nameme po ponudbi/predračunu.
**Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.
Izdaja računa
Nameme po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom, ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Cene
Vse cene na spletni strani so v evrih in ne vsebujejo DDV-ja. Znižana cena je znižana redna cena, po kateri se prodaja predstavljeni izdelek za določen ali nedoločen čas. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje Nastja Hriberšek s.p., kupcu omogočilo odstop od nakupa. Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino. Popusti in kuponi se med seboj praviloma ne seštevajo, razen v primeru, ko je navedeno drugače!
Plačilne in kreditne kartice
V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:
- Plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice.
- V primeru, da se podatki plačnika na računu in osebe na plačilni ali kreditni kartici ne ujemata, si ponudnik pridržuje pravico do preklica naročila.
- Po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo ponudnika.
Darilni boni
Darilni bon je izkazni papir, ki ga prodajalec Nastja Hriberšek s.p., proti plačilu izda v fizični obliki (kupec prejme darilni bon po pošti). Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), prodajalec Nastja Hriberšek s.p., pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine nameme.
Darilni bon je moč kupiti v spletni trgovini nameme. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja, kot za nakup drugih artiklov. V primeru večjega naročila darilnih bonov lahko svoje povpraševanje pošljete na info@nameme.si. V tem primeru je možnost plačila po predračunu. Veljavnost darilnega bona je 1 leto od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.
Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti darilnega bona.
UPORABA DARILNEGA BONA:
- Izberite blago, ki ga želite kupiti in ga dajte v košarico. Nadaljujte in končajte naročilo. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
- V polje Koda kupona vpišite kodo darilnega bona in potrdite tako, da kliknete na gumb Vnesi kupon. Če želite unovčiti več bonov, postopek enostavno ponovite.
- Ko vpišete kode, se vrednost darilnih bonov avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.
- Nato samo še oddate spletno naročilo.
Znotraj enega spletnega naročila vam omogočamo sočasno uporabo več darilnih bonov.
Kode za popust
Koda za popust oziroma promocijska koda, prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine nameme. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu nameme spletne trgovine ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih daril, do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna. V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, ali naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.
Kode za popust se ne seštevajo in ne veljajo na izdelke v akciji, ter darilne bone, razen v kolikor je to navedeno drugače.
UPORABA KODE ZA POPUST:
- Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 EUR višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Vnesite osebne podatke in izberite način dostave in navedite naslov za dostavo ter izberite način plačila.
- V istem koraku kliknite na polje Imate kupon? Kliknite tukaj za vnos kode in v polje Koda kupona vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Vnesi kupon.
- Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
- Koda za popust je lahko tudi enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.
- Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila načeloma ni mogoča.
Dostava
Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk na območju Slovenije je Pošta Slovenije, vendar si nameme pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.
Odprema blaga
Vsi artikli v spletni trgovini nameme imajo podatek o dobavljivosti. Podatki o dobavljivosti veljajo za delovne dni.
Lastnosti artiklov
Fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelkov (predvsem glede barvnega odstopanja). Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine (tekstovnega ali slikovnega materiala).
Preklic naročila
Oddano naročilo lahko uporabnik brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o odpremi blaga. Preklic naročila je možno izvesti le na info@nameme.si.
Ob preklicu mora uporabnik obvezno navesti naslednje podatke:
- številka naročila,
- ime in priimek kupca,
- naslov kupca.
Poškodovana, uničena ali izgubljena pošiljka
V primeru predplačila velja, da ponudnik od trenutka oddaje pošiljke, z naročenimi izdelki, dostavni službi ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja (embalaža ima vidne poškodbe). V vseh teh navedenih primerih mora uporabnik sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije, in sicer pošiljko nese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot jo je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. O tem obvesti tudi ponudnika na kontaktni e-mail info@nameme.si s pripisom – Reklamacija dostavne službe.
Varnost nakupa
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.
Odgovornosti kupca
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih (8) dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo. Vaša kreditna kartica bo ob potrditvi vašega naročila direktno obremenjena. Znesek, ki bo bremenil vašo kartico, se lahko razlikuje od zneska navedenega na naši strani, saj je odvisen od doplačil ali pristojbin izdajatelja vaše kartice (in/ali ponudnika kartice) uveljavljenih med postopkom transakcije.
Ne nosimo odgovornosti za pristojbine povezane s spreminjajočimi se menjalnimi tečaji in doplačil določenih s strani vaše banke, kot tudi za vse ostale dodatne pristojbine za transakcije v tuji valuti, ki vam jih zaračuna izdajatelj vaše kartice, v primeru da EUR ni valuta, v kateri vam izdajatelj vaše kreditne kartice izdaja račune.
Varovanje osebnih podatkov
Podjetje Nastja Hriberšek s.p., se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1. Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v poglavju Politika zasebnosti. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.
Komunikacija
Trgovina nameme bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.
Oglasna elektronska sporočila ponudnika bodo vsebovala naslednje sestavine:
- Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila.
- Pošiljatelj nameme bo jasno razviden.
- Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
- Jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
- Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Oglasna sporočila nameme bodo jasno razvidna in ločena od nagradnih iger.
Pomoč in dodatna vprašanja
Za vsa vaša vprašanja smo vam na voljo preko e-maila info@nameme.si.